Je novy notebook pro Linux rizikem?

Vaclav Stepan w na linux.fjfi.cvut.cz
Pátek Říjen 25 02:11:52 CEST 2002

On Mon, Oct 14, 2002 at 12:06:39PM +0200, Kovar Jan wrote:

> No osobne mam velice spatne zkusenosti s notebooky Acer. Tam je problem
> dokonce i s jinou verzi Windows nez dodavanou. Ale zase jsou levne, takze
> pokud si verite ... Pokud muzu doporucit, tak velice dobre zkusenosti mam s
> Notebooky HP. Provozoval jsem na nich Windows 2000 spolecne s Redhat
> Linuxem. Naprosto bez problemu. (vcetne interni zvukovky, sitovky, modemu)
>
> TNX

Prislo mi jako dobry reseni udelat si seznam toho, co je k dispozici
a pak dohledat prislusne informace na linux-laptop.net.
<komerce>
A uzavrel jsem to na IBM a jsem spokojen. Pokud vim, tak v podstate
vsechny notebooky IBM od TP 600 vcetne/vyse jsou plne podporovane pod Linuxem.
</komerce>

Pekny den
--
Vaclav Stepan