Je novy notebook pro Linux rizikem?

Antala Mario Mario.Antala na swh.sk
Pátek Říjen 25 08:49:46 CEST 2002

ja mam acer tm527 txv + mdk8.2 a uplna spokojnost.
okrem interneho modemu (Lucent AMR) vsetko v pohode. externy modem Microcom
ho
plne (dokonca lepsie:-) nahradil.
takisto SiemensME45 + gprs je cool. navyse som zistil, ze internetove
spojenie pod linuxom
mam asi o 20% rychlejsie ako pod windozami (fantasticke windoz drivre:-)
ogle dvd lepsie ako dvdplayer pod windozami.
o virusoch a hlavne STABILITE ani nehovoriac :-)))
fakt si zatial nemam na co stazovat. teda okrem toho, ze dvd a hdd su na
jednom radici
a neda sa to zmenit. ale to uz je nevyhoda oproti desktopom, s ktorou treba
pocitat.
podstatne je, ze cena za vykon bola bezkonkurencna a neporovnatelna s
nejakym HP, alebo
IBM.

 g.

btw.: na inete sa predsa da najst, ktory notebook ako a ci chodi pod
linuxom. takze, no problem.