Je novy notebook pro Linux rizikem?

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Pátek Říjen 25 09:05:19 CEST 2002

Kovar Jan wrote/napsal:
: > Prislo mi jako dobry reseni udelat si seznam toho, co je k dispozici
: > a pak dohledat prislusne informace na linux-laptop.net.
: > <komerce>
: > A uzavrel jsem to na IBM a jsem spokojen. Pokud vim, tak v podstate
: > vsechny notebooky IBM od TP 600 vcetne/vyse jsou plne podporovane pod
: > Linuxem.
: > </komerce>
:
:
: Coz o to, ja mam taky IBM, ale jenom proto, ze je to sluzebni a u nas se
: kupuji pouze IBM. Pokud bych si to mel kupovat sam, tak za to HP dam
: polovicku toho, co stoji IBM a za Acer dam jeste o neco mene nez za HP.

    Ne, že bych si chtěl na HP stěžovat (já ho mám a je dost dobrý), ale
štve mne, že HP oficiálně nepodporuje Linux na noteboocích. Snad se to s
akvizicí (pardon mergem :-) Compaqu změní.

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
Tacoma Computers, Staňkova 18a, Brno, CZ                http://www.tac.cz/