OT - hry

Jan Korbel korbel na omnicon.cz
Pátek Říjen 25 08:53:13 CEST 2002

OK nechtel jsem se k tomu uz vyjadrovat ale tohle je zda se primo na mne :)

1. mam uz delsi dobu stejny hw a jeste jsem si nevsim ze by mi neco neslo
(duron 1G apod).
<ryp> ale je fakt ze pokud nekdo upgraduje ze 486 tak asi musi obcas neco
vymenit </ryp>
jinak upg PC imho staci dycky po vydani noveho enginu od idsoftu ;)

2. ze na PC nejsou hry je velmi hloupy argument. imho jich je na PC
nekolikanasobne vic nez treba na PS2. jina vec je ze vetsina je pod OS ktery
zrejme neskousnete a to je mozna kamen urazu :) a ze na PC neni mario? aniz
bych se o tuhle serii nejak zajimal (stejne jako o ostatni plosinovky) sam
mam doma asi 10 let starou PC verzi maria a podobnych her (i lepsich) je na
PC snad milion.

3. jinak ja u toho travim tak 2-12 hodin denne, radim se do progaming alias
e-sport komunity (hraju mmj za CR Q2 reprezentaci) ale ze bych si kvuli tomu
kupoval konzoli...! no fuj :)

4. je mi jasne ze konzolisty o nicem nepresvedcim, maloktery si totiz prizna
ze ma doma strasaka a jeste za tezky $ ;) takze...

HOWGH :)

JC

GSM: 0604/290462 UIN: 23487453
IRCNet: JackC #cvut #pisek