OT - hry

Pátek Říjen 25 18:58:09 CEST 2002

On Fri, Oct 25, 2002 at 08:53:13AM +0200, Jan Korbel wrote:
> 2. ze na PC nejsou hry je velmi hloupy argument. imho jich je na PC
> nekolikanasobne vic nez treba na PS2.
Pred par tyzdnami som cital clanok v ktorom boli konkretne cisla. Konzoly maju
viac ako 2/3 podielu na trhu a rastie to.

> 4. je mi jasne ze konzolisty o nicem nepresvedcim, maloktery si totiz prizna
> ze ma doma strasaka a jeste za tezky $ ;) takze...
Uz len licencia za ixpecka je zhruba tolko, ako som ja doteraz vrazil do
konzoly. Mam teda momentalne 3 "pocitace", jeden na hranie, jeden na
multimedia, a jeden na pracu. Casy univerzalnych PC pomaly vymieraju, na to
maju len ludia, ktori cely den len sedia pred tou masinou. A komercne hry na
(desktopovom) linuxe su aj tak dead. To skor budu na linuxe zalozene hracie
konzoly, teda vyvoj pojde presne opacnym smerom.

Bye,

             How does cat play with mouse? cat /dev/mouse