linux v siti novell

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Pátek Říjen 25 10:32:31 CEST 2002

| Odesílatel: Petr Podrabsky <petr.podrabsky na transgasnet.cz>
je treba udelat, aby se z linuxu tisknulo v novellacke siti? Podpora IPX v
jadre? SW pro login do novellu? Nejakej specialni SW, aby se v novellu dalo
tisknout? Dik za informaci.
> Vím 3/4e to na Novellu je, ale nikdy jsem to nidilal.
| Novell je verze 3.21

Tak to bude smůla. Takhle starý NW (mám pocit ze jste chtel napsat 3.12,
ze?)

Nechcete to cele zrusit, klienty dat jako LanManager (windows sit), novella
mountnout do linuxu a tento mountnuty novell exportovat do samby? Pak
muzete tisknout do samby.

Vim, ze je to silene reseni, obzvlast kdyz s windows-siti ucetnicke
programy maji VELIKE problemy (kvuli cachovani na klientovi), ktere na
novellu vubec nemeli (nastesti u samby to jde trosku ovlivnovat, to se
netyka ale v pripade serveru s Mßwindows!).

Takze budto budete dal tisknout na novellu, nebo si zadelavate na probdele
noci. Nemate nekdo nahodou lepsi napad (HW printserver?)?

JL.