linux v siti novell

Stepan Cirkl cirkl na ccu.cz
Pátek Říjen 25 10:42:40 CEST 2002

Jaroslav Lukesh wrote:
> je treba udelat, aby se z linuxu tisknulo v novellacke siti? Podpora IPX v
> jadre? SW pro login do novellu? Nejakej specialni SW, aby se v novellu dalo
> tisknout? Dik za informaci.

> Tak to bude smůla. Takhle starý NW (mám pocit ze jste chtel napsat 3.12,
> ze?)
>
> Nechcete to cele zrusit, klienty dat jako LanManager (windows sit), novella
> mountnout do linuxu a tento mountnuty novell exportovat do samby? Pak
> muzete tisknout do samby.

Proc smula? Ten novell je dost spolehlivej na to, aby ho nebylo treba
menit. Pokud by snim byly problemy, tak uz je tam asi novej. A vymena za
IMHO narocnejsi sambu s horsim systeme pristupovych prav.. brr.
Nechci snizovat linux, ale novell je jako FS podstatne lepsi.

--
Stepan Cirkl
IT consultant

email: cirkl na ccu.cz