Konfigurace web serveru - pamet

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pátek Říjen 25 10:23:01 CEST 2002

On Pá, 2002-10-25 at 10:00, Pavel Benisek wrote:

> Myslim, ze to bude uplne stacit. Osobne mi jel "server" Celeron na 333MHz,
> 64MB (256MB swap), RedHat 6.1-7.2
> Jel rok a pul v pohode.
> sw: Apache 1.3x+PHP3, MySQL, Imap/POP3, Sendmail, ftp, ssh

A nezalezi nahodou na tom, co tam bezi za soft a jak je udelana pripadne
ta webova aplikace? Napriklad ja mam pri mnohem mensi navstevnosti
potize s 1 GB RAM, ted jsem tam musel pridat druhy GB. Takze ja bych u
Tiscali rozhodne neuspel (resp. oni u me :)

Podle me byla puvodni otazka asi tak na urovni jine zde obvykle otazky:
"mam si nainstalovat redhat nebo mandrake?"..

Petr