Konfigurace web serveru - pamet

Zdenek Mazanec Zdenek.Mazanec na contactel.cz
Pátek Říjen 25 10:36:36 CEST 2002

pamet

> A nezalezi nahodou na tom, co tam bezi za soft a jak je udelana pripadne
> ta webova aplikace? Napriklad ja mam pri mnohem mensi navstevnosti
> potize s 1 GB RAM, ted jsem tam musel pridat druhy GB. Takze ja bych u
> Tiscali rozhodne neuspel (resp. oni u me :)

:-) Tim bych se na vasem miste nechlubil. Nejak mi neni jasne, co by to
muselo byt za aplikaci, ale nezvladla par tisic stranek denne a jednim gigem
pameti. (Skoro se mi chce rict nedovedu si predstavit, jak blbe by se musela
napsat, ale uznavam, ze mozna neco extremniho existuje, jen si to nedovedu
predstavit)

---
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.redbox.cz