Kernel 2.4.18-17.7.x nejde prelozit s glibc-kernheaders-2.4-7.16

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pátek Říjen 25 12:51:45 CEST 2002

> Tak jsem s tim chvili laboroval a zjistil jsem ze vinikem je
> glibc-kernheaders-2.4-7.16. Tak jsem prejmenoval v /usr/include adresare
> asm a linux a nalinkoval je ze zdrojaku noveho jadra. Preklad probehl
> bez problemu.

Pokud me pamet neklame, resilo se tu pred casem neco podobneho a
nekym bylo doporuceno presne to co jste zjistil i vy jako reseni
- smazat puvodni obsah /usr/src/include/asm a linux a nalinkovat
tam stejne adresare z /usr/src/linux/include. Jako jedna z vyhod
je, ze se pri kompilaci jineho kernelu (prip. rekompilaci
aplikaci) pouziji zarucene spravne hlavickove soubory - staci
spravne presmerovat link /usr/rc/linux na prislusny adresar s
aktualnim jadrem.

Treba se ozve puvodni autor a zopakuje sve zduvodneni.

Nicmene delam to takhle uz nejakou dobu a nemam s timto
problemy.

> Resenim by bylo odinstalovat glibc-kernheaders jenze na nich zavisi
> glibc-devel (rpm -e --nodeps glibc-kernheaders pomuze, ale to neni moc
> ciste) a prece jenom potrebuji obcas neco kompilovat.

Pokud tam budete mit zdrojaky jadra, je to stejne jedno, ne ? A
pripadne muzete jen smazat soubory a nechat zaznam o balicku
kernelheaders v databazi. Jinak to tusim dela problemy pri upg
balicku glibc*.

> Priznam se, ze na zaklade tohoto zjisteni mi neni jasne proc neni k
> dispozici take novejsi glibc-kernheaders s kterymi by slo jadro prelozit.

Me zase neni jasne k cemu by vam to bylo, kdyz to
_nejaktualnejsi_ je primo ve zdrojacich kernelu.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s