Kernel 2.4.18-17.7.x nejde prelozit s glibc-kernheaders-2.4-7.16

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Pátek Říjen 25 13:45:32 CEST 2002

Dobry den,

On Fri, Oct 25, 2002 at 12:51:45PM +0200, Miroslav BENES wrote:

> Pokud me pamet neklame, resilo se tu pred casem neco podobneho a
> nekym bylo doporuceno presne to co jste zjistil i vy jako reseni
> - smazat puvodni obsah /usr/src/include/asm a linux a nalinkovat
> tam stejne adresare z /usr/src/linux/include. Jako jedna z vyhod
> je, ze se pri kompilaci jineho kernelu (prip. rekompilaci
> aplikaci) pouziji zarucene spravne hlavickove soubory - staci
> spravne presmerovat link /usr/rc/linux na prislusny adresar s
> aktualnim jadrem.

Je zajimave, ze kdyz kompiluju vanilla jadro, tak je tam pouzit
switch -nostdinc, ktery IMHO vyvola to, ze se nepouzivaji
standardni includy z /usr/include, ale jen ty dodane
s kernelem??? (Zkousel jsem 2.5.4x)...

A co se tyce toho, ze se nechce kernel slinkovat: Kdyz jsem si
delal upgrade sveho Debianu, tak pri upgradu (tusim) binutils se
mi objevila hlaska, ze muze byt problem se slinkovanim kernelu...
Resilo se to vyhozenim jedne sekce z linkovaciho skriptu, ale
podrobnosti si uz nepamatuju...

> Treba se ozve puvodni autor a zopakuje sve zduvodneni.
>
> Miroslav BENES

Zdravi
Honza Marek