Uff (Povzdech) [ Was Kernel 2.4.18-17.7.x nejde prelozit s glibc-kernheaders-2.4-7.16 ]

Martin Duda Martin.Duda na hrad.cz
Pátek Říjen 25 14:26:07 CEST 2002

Zdenek Kaminski wrote:

>Dobry den,
>
> ja se jenom divim, jak kde kdo pouziva nejake
>make config dep clean .... ci co, kdyz
>
>kdyz v README ve zdrojacih se JASNE a JEDNOZNACNE pise:
>
>make mrproper
>make config
>make dep
>make bzImage
>make modules
>

>i kdyz tam je moznost clean a jinych kravin, tak TOTO je jediny korektni
>postup podle toho README. A kdyz nekomu neco nejede a nedela to tak, jak
>se to tam pise, tak me dokaze vytocit, kdyz se dotycny na neco pta.

> [...]
No asi jste to necetl dostatecne, protoze presne tento postup jsem
dodrzel, ale kompilace se stale nedarila (viz vsechny prispevky). Dalsi
varianty jsem zkousel az pote.

Duda