Uff (Povzdech) [ Was Kernel 2.4.18-17.7.x nejde prelozit s glibc-kernheaders-2.4-7.16 ]

Zdenek Kaminski xkaminsk na fi.muni.cz
Pátek Říjen 25 17:05:49 CEST 2002

On Fri, 25 Oct 2002, Martin Duda wrote:

> No asi jste to necetl dostatecne, protoze presne tento postup jsem
> dodrzel, ale kompilace se stale nedarila (viz vsechny prispevky). Dalsi
> varianty jsem zkousel az pote.

Hmm, s tim nesouhlasim. Presne takovy postup jste nezminil. Ve svem
puvodnim prispevku pisete:

<cast puvodniho prispevku pana Dudy>
stahnul jsem z ftp://updates.redhat.com rpm zdrojaky jadra
kernel-source-2.4.18-17.7.x.i386.rpm + vsechny posledni zaplaty
klicovych casti systemu / glibc, modutils, gcc atd. pro RH7.3
Nainstaloval jsem vse bez problemu.
Pomoci make menuconfig zkonfiguroval vlastni jadro, potom make dep, make
clean, make bzImage a make modules.
No a pri tech modulech to konci errorem.
<konec casti puvodniho prispevku pana Dudy>

O nejakem make mrproper ani zminka! A pritom je vseobecne znamo, ze nez se
zacne kompilovalt RH jadro, tak se musi dat make mrproper, protoze oni v
tech zdrojacich maji jakysik balast ci co.

Pisete, ze Vam pak funguje:
make mrproper
nakopirovani .config
make oldconfig
make dep
make bzImage

 Pak Vam ale MUSI fungovat:
make mrproper
make config (ci menuconfig ci xconfig)
make dep
make bzImage

coz je to, co je v tom README. Ono o tom oldconfig je tam taky...
Takze tak! Tak prosim nerikejte, ze neco ctu nedostatecne...

Bc. Zdenek Kaminski <xkaminsk at fi.muni.cz>

homepage: http://www.fi.muni.cz/~xkaminsk/
IPv6 router homepage: http://merlot.ics.muni.cz/