Nasazeni linuxu v podniku - reference, zkusenosti

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Pátek Říjen 25 15:06:44 CEST 2002

Dne pá 25. říjen 2002 14:47 jste napsal(a):
> Hello ,

> Preco sukromne, aj ja by som rad mal take informacie.
> Presvedcit ludi nie je jednoduche a ked sa daju uviest priklady, je to
> lepsie.

Na http://www.melzer.cz
v sekci REFERENCE/LINUX najdete seznam firem kde mi jedou nejruznejsi
instalace Linux. (Uz jich mam vic, ale neni cas aktualizovat)

PS Pokud bude nekdo chtit konkretni firmu kontaktovat, rad bych to vedel. Dik

S pozdravem

--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo
Melzer s.r.o.
zapadlo na melzer.cz
"Černé díry jsou tam, kde Bůh dělil nulou"
	-- Steven Wright one Liners