Nasazeni linuxu v podniku - reference, zkusenosti

Lubor Kacian kacian na fonet.sk
Pátek Říjen 25 14:47:49 CEST 2002

Hello ,

Friday, October 25, 2002, 1:51:49 PM, bolo napisane

MB> Prosim vsechny ucastniky o pomoc. Chceme ve firme nasadit linux
MB> na klientske stanice + aplikacni server pro komunikaci s DB.
MB> Uvaha je to jiste spravnym smerem, ale vedeni po nas chce,
MB> abychom dolozili reference - tj. ve kterych podnicich, prip.
MB> organizacish je linux na desktopech (aspon castecne) zastoupen a
MB> jake jsou s tim zkusenosti.

MB> Prosim tedy at se mi ozvou vsicni, kdo se nasazovali linux (nebo
MB> se o to aspon pokouseli), kde a s jakym vysledkem. Radeji
MB> soukrome, at nezatezujeme konferenci.
Preco sukromne, aj ja by som rad mal take informacie.
Presvedcit ludi nie je jednoduche a ked sa daju uviest priklady, je to
lepsie.
--
Best regards,
 Lubor Kacian      mailto:kacian na fonet.sk