Nasazeni linuxu v podniku - reference, zkusenosti

Marcel Kolaja marcel na solnet.cz
Pátek Říjen 25 16:06:19 CEST 2002

On Fri, Oct 25, 2002 at 02:22:06PM +0200, Jarda Mikulík wrote:

> [...]

Váhal jsem, jestli to mám poslat soukromě, když tu někdo psal, že by si to
taky rád přečetl. Nakonec jsem se rozhodl pro konferenci, snad mi nebude
nikdo nadávat, že zahlcuju konferenci.

> V nasi firme je jen Linux, za pultem, pro praci v kancelari, pro
> programovani aplikaci na zakazku i prozakazniky v kavarne i jako server
> atd... ;-)))

U nás je to obdobné :-) Na všech strojích máme Debian GNU/Linux. Co se
týče desktopů používáme Debian GNU/Linux Sarge.

Možná ale nejsme typickým příkladem firmy, který byste potřeboval. Všechny
dokumenty sázíme v *TeXu (našim obchodním partnerům posíláme dokumenty
v PDF) a používáme textový editor Vim.

> 	Jarda

S pozdravem

Marcel Kolaja
soLNet, s.r.o.                                       http://www.solnet.cz/
"MS is a lot better at making money than it is at making good operating
systems."       -- Linus Torvalds