Nasazeni linuxu v podniku - reference, zkusenosti

Ludvík Vlček l.vlcek na noel-plus.cz
Pátek Říjen 25 16:29:19 CEST 2002

Dne pá 25. říjen 2002 16:01 jste napsal(a):
> [...]
Prosim,
bylo by mozne udrzet jisty (relativne velmi vysoky) standard komunikace mezi
cleny Linuxove komunity ?
Jestlize se nekdo s duverou obrati na v konferenci tohoto renome s dorazem-viz
vyse, rekl bych, ze patri "k slusnemu vychvani" toto dekorum zachovat.Tudiz
odpovidat slusne, bez invektiv. Chapu, vsichni jsme lide, kazdy mame sve
"drobne" problemy, ale proto ztratime posledni zbytky sve vlastni
dustojnosti?? A "vymenime" ji za celkem pomijive a dikutabilni pohlazeni
sveho ega typu :
Obstasnete nas Vas....   ????
Vzdyt,
co si ty ostatni o me osobe pomysli..... ze.
A pritom staci tak malo, kdyz uz musim projeit sve nevybourene ego, je nutne
aby to bylo v koferenci ??
Odpovim si sam.
Pro nevybourene ego to jinde nema smysl...
Ano, ale je to zbabele.

Takze
zkuste to i slusne a s mirnou davkou tolerance, budete prekvapeni, jak stoupne
vas kredit v ocich tazatele (znam z vlastni  zkusenosti, z obou stran).
Nerni totiz vetsi jistoty, nez jistita, ze se mam kde zeptat. (zeptejte se
clenu teto konference, proc jich te tolik).
Kazdy jsme nejak zacinal...

--
L.V.
jezevec