Nasazeni linuxu v podniku - reference, zkusenosti

Pátek Říjen 25 16:01:08 CEST 2002

Petr Zapadlo wrote:
> Ten seznam neni podivny, je to proste seznam firem kde jim jede Linux na
> serveru a kde se o to staram.
> Pokud se Vam to zda podivne, budiz.  Obstasnete nas Vasim seznamem.

	Proc ne, v nasich referencich odpovida definici, kterou jsem uvedl
drive 90% firem, mohu prohlasit, ze z techto 90% to plati ve 100%
pripadu.... (a v referencich zrejme nikdo neuvadi svych 100%
realizovanych zakazek - tim padem by se procento limitne blizilo k 100%)

> Opravdu jsem si nevsiml ze tazatel chce desktopy (ten svuj nepocitam).

	Domnivam se, ze kolegu Benese zajimaly zejmena ty desktopy, serverovych
referenci lze najit hodne... BTW co to je 'desktopova' a 'serverova'
reference v dobe, kdy i Win works/server je de-facto identicky software
ve srovnani s Linux desktop/server... (jiste, vyznamne rozdily najdeme,
proto na ty vyznamne rozdili poukazuji)