notifikace o spadle sluzbe

Dan Bar Daniel.Bar na seznam.cz
Sobota Říjen 26 14:31:58 CEST 2002

> Ne, restart služby. Ale ono asi jde o něco jiného. Pomocí inittabu
> zajistíte jenom to, že nějaký démon bude pořád běžet.

 ... a nebo muzete zkusit daemontools od tvurce Qmailu. Sice budete mustet
trochu prekopat rc skripty pokud pouzivate treba RH, ale vypada to dobre
(zatim jsem to zkoumal jen teoreticky). Vysledek je podstate stejny jak pri
pouziti inittab, ale jevi se mi to cistsi. A vzhledem k faktu, ze to
vytvoril D. J. Bernstein, bude to i spolehlive. :-)

".. . It starts the service and restarts the service if it dies. Setting up
a new service is easy: all supervise needs is a directory with a run script
that runs the service.  ..."

Dan

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.404 / Virová báze: 228 - datum vydání: 15.10.2002