notifikace o spadle sluzbe

Jakub Maa01 Jirků maa01 na seznam.cz
Sobota Říjen 26 16:01:05 CEST 2002

>  ... a nebo muzete zkusit daemontools od tvurce Qmailu. Sice budete mustet
> trochu prekopat rc skripty pokud pouzivate treba RH, ale vypada to dobre
> (zatim jsem to zkoumal jen teoreticky). Vysledek je podstate stejny jak pri
> pouziti inittab, ale jevi se mi to cistsi. A vzhledem k faktu, ze to
> vytvoril D. J. Bernstein, bude to i spolehlive. :-)
>
> ".. . It starts the service and restarts the service if it dies. Setting up
> a new service is easy: all supervise needs is a directory with a run script
> that runs the service.  ..."

Daemontools maji i par nevyhod. Neumi se starat o sluzby bezici na pozadi
a ,,kapanek`` nezpada do fhs, sam se instaluje do /package/daemontools,
binarky si cpe do /command a sluzby ma v /service. A taky pouziva
vlastni logovaci system, takze pokud ho chcete pouzit, tak se
pripravte na to, ze budete mit logy sluzeb bezicich pod nim a logy
ostatnich sluzeb pokazde nekde jinde. A pocitejte nejmene se 4mi
dalsimi procesy na kazdou sluzbu.

--
Jakub Maa01 Jirků <maa01 na seznam.cz>
"War is Peace, Freedom is Slavery, Ignorance is Strength"