Apache 1.3 + CSacek

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Neděle Říjen 27 10:00:33 CET 2002

> Nebylo by daleko lepsi nastavit ten default charset spravne a <META ...>
> vubec nepouzivat? :-)

Opravdu se tady musi co dva tydny vest debata na tema csacek koncici tim, ze
jsou situace, kdy je csacek nezbytny a situace, kdy nezbytny neni a situace
se da efektivneji resit jinak?
Ze vas to jeste bavi. Skoro mi prijde, ze nejdulezitejsi otazky linuxu v
cechach  zni: ktera distribuce? csacek ano nebo ne?
Smutne...

---
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.redbox.cz