Apache 1.3 + CSacek

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Neděle Říjen 27 10:16:01 CET 2002

On Sun, Oct 27, 2002 at 10:00:33AM +0100, Zdenek Mazanec wrote:
> takze:

> Opravdu se tady musi co dva tydny vest debata na tema csacek koncici tim, ze
> jsou situace, kdy je csacek nezbytny a situace, kdy nezbytny neni a situace
> se da efektivneji resit jinak?
> Ze vas to jeste bavi. Skoro mi prijde, ze nejdulezitejsi otazky linuxu v
> cechach  zni: ktera distribuce? csacek ano nebo ne?
> Smutne...

Asi jste nepochopil, co se píše v příspěvku, na který odpovídáte. Pokusím
se vám to převyprávět: než dávat 'AddDefaultCharset off' a cpát do každého
dokumentu <meta http-equiv=...> (a zcela spolehlivě na něj někde zapomenout),
je lepší nastavit přímo ten AddDefaultCharset na správnou hodnotu. Tag
v odpovědi hlavičku 'xxx: yyy', pokud nemáte možnost ji poslat. Máte-li tu
možnost, je lepší ji využít, než používat komplikované náhradní řešení.
To je věc, která jde naprosto mimo jakýkoli CSacek, o kterém v příspěvku
nepadlo ani slovo, takže se mi vaše odpověď zdá dost mimo.

                                                           Michal Kubeček