"step by step" instalace ovladacu nVidia

1872 1872 na seznam.cz
Pondělí Říjen 28 16:29:42 CET 2002

----- Original Message -----
From: "OldFrog" <oldfrog na volny.cz>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Monday, October 28, 2002 4:07 PM
Subject: Re: "step by step" instalace ovladacu nVidia

mi poradil jak nainstalovat ovladace od nVidie. Na jejich webu jsem nasel
readme, ale to je pouze pokud mate verzi Mandrake 8.2 (ja mam 9.0).
Podotykam, ze jsem z BFU ten nejBFUvatejsi.

http://download.nvidia.com/XFree86_40/1.0-3123/NVIDIA_kernel-1.0-3123.tar.gz

> [...]
> fce nebo (??) - neznamo.
>
> Pokud nic takoveho X do souboru LOG nezapsaly, je zrejme vse
> v poradku.
>
> 4)
>
> Testujte nove nastaveni - vratte se do grafickeho modu
>
> init 5
>
> spustte nejakou aplikaci pouzivajici GL
>
> glxinfo
> glxgears
> atlantis
>
> 5)
>
> Napiste, jak jste uspel. Podrobny navod v anglictine
> je pribalen v jednotlivych baliccich s ovladaci, vzdy se

vypada ze jsem to nainstaloval dobre. ovladce jsme stahl z
http://ranger.dnsalias.com/mandrake/mandrake9.0/. a jedo to dobre.
Zkousel jsem to v TuxRacerovi a v chromium , ale v tech hrach mi nejede zvuk
mam integ. zvuk. AC97.
Nevite cim to muze byt?
Dekuji za radu