Velky integer

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Pondělí Říjen 28 20:35:27 CET 2002

On Mon, 28 Oct 2002 16:07:19 +0000 (UTC), Michal Kubecek wrote:

:> 	prosim Vas, potreboval bych pracovat s velkymi prirozenymi
:> cisly, radove tak desetimiliony a vice. Nevite nahodou o nejake C
:> knihovne, ktera by to umoznovala? 32-bitovy long mi nestaci. Ja takto
:> velika cisla chci mezi sebou nasobit.

: GCC umí pracovat s typem 'long long', který je na ix86 64-bitový.

To pravda neriesi pripady, ked taketo cisla medzi sebou vynasobite
a niekde to pretecie.

Povodny autor: co presne s tym chcete robit? Velke financie
v pevnej radovej ciarke? Budete niekedy nasobit nieco, coho
vysledkom bude viac ako 2^63?

Ak to nemusi byt super-rychle a v C, proste si zavolajte bc -
s tym sa daju robit celkom pekne veci.

Zdravio
--
                                   Stano