Velky integer

Petr Kučera pkucera na mh.vri.cz
Úterý Říjen 29 07:31:24 CET 2002

On Mon, 28 Oct 2002 16:07:19 +0000 (UTC), Michal Kubecek wrote:

> :> 	prosim Vas, potreboval bych pracovat s velkymi prirozenymi
> :> cisly, radove tak desetimiliony a vice. Nevite nahodou o nejake C
> :> knihovne, ktera by to umoznovala? 32-bitovy long mi nestaci. Ja
takto
> :> velika cisla chci mezi sebou nasobit.
>
> : GCC umí pracovat s typem 'long long', který je na ix86 64-bitový.
>
> To pravda neriesi pripady, ked taketo cisla medzi sebou vynasobite
> a niekde to pretecie.
>
> Povodny autor: co presne s tym chcete robit? Velke financie
> v pevnej radovej ciarke? Budete niekedy nasobit nieco, coho
> [...]

Chci resit rovnice typu a^x mod y = b, kde a i y jsou dost velka cisla.
Zkousel jsem maple, ale ten je dost pomaly.

> Ak to nemusi byt super-rychle a v C, proste si zavolajte bc -
> s tym sa daju robit celkom pekne veci.

Me jde hlavne o rychlost, takze toto zatím zavrhuji, ale necham si to na
pripad, ze by se mi to nedarilo v tom C (doufam, ze bude).

PK

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.408 / Virová báze: 230 - datum vydání: 24.10.2002