Nasazeni linuxu v podniku - reference, zkusenosti

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Úterý Říjen 29 07:31:58 CET 2002

> V jakem nasazeni - asi jen na serveru nebo nekdo experimentuje i s
> desktopem?
> Krome beznych aplikaci na serveru (mail,web) provozujete zda se i nejakou
> databazi - jakou? Nejaky SQL server?

V Novibra Boskovice (strojirna - 400 zamestnancu) jsem pouzival Oracle 8.0.5
a pozdeji 8.1.7 na Redhat Linuxu a bezel na tom personalni a mzdovy system
Magion (dovolil bych si vrele doporucit) a dochazkovy system od Anet (s
vetsimi porodnimi bolestmi).
Pokud vim, tak oboje tam bezi dodnes. Klienti ovsem pouze na Wokna.

TNX