Nasazeni linuxu v podniku - reference, zkusenosti

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Úterý Říjen 29 07:46:00 CET 2002

> 	O nativnim klientovi pro Navision na Linuxu jsem neslysel (moc se o
> toto nezajimam), nicmene pres Cytrix Metaframe (podrobnosti nasazeni
> bohuzel nevim) to nekde v CR nasazeno je => zrejme stoji za zkousku a
> nemusi to byt vylozene hloupost, je mi lito, vice Vam v tomto nemohu
> slouzit.

No vzhledem k tomu, ze Navision koupil Microsoft, tak silne pochybuju, ze
bude klient pro Navision na Linux. Nehlede k tomu, ze i serverova cast je
omezena pro Windows. U Norisu nevim, pokud mate zajem, zkuste napsat na
adresu: jhala na artesoft.cz a zeptat se tam.
Osobne, pokud chcete pouzivat slusny informacni system na Linuxu, tak v tuto
chvili bych doporucil pouze SAP. Je to drahe, ale je to taky jina liga. Mam
osobne odzkouseno, ze i klient jede na Linuxu. (RH 7.0, KDE, GNOME)

TNX