Apache 1.3 + CSacek

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Říjen 29 07:56:37 CET 2002

On Sun, Oct 27, 2002 at 03:04:15PM +0100, Michal Kubecek wrote:

> Ale ano. Řešil jsem to tím, že jsem AddDefaultCharset (resp.
> SourceCharset) nastavil v rámci <VirtualHost>...</VirtualHost> nebo
> <Directory>...</Directory>. Bylo to pořád jednodušší než hlídat, aby

 To mi pripomina tak rok 95 a prvni web servery v te dobe spojene jeste
 z gopherem. Tam se take kazdy soubor musel v nejakem meta souboru
 popsat. Jo pokrok je nezadrzitelny. BTW, to kdyz si v ~html_public
 udela uzivatel adresar tak za vama bezi s tim, aby jste pridal do
 httpd.conf nejakou <Directory/>? To by byla psina na serveru s
 nekolika tisici uzivateli :-)

 Ctenari vasich webu si asi ani moc HTML soubory neukladaji coz?

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/