Apache 1.3 + CSacek

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Úterý Říjen 29 12:41:31 CET 2002

On Tue, Oct 29, 2002 at 07:56:37AM +0100, Karel Zak wrote:

>  To mi pripomina tak rok 95 a prvni web servery v te dobe spojene jeste
>  z gopherem. Tam se take kazdy soubor musel v nejakem meta souboru
>  popsat. Jo pokrok je nezadrzitelny. BTW, to kdyz si v ~html_public
>  udela uzivatel adresar tak za vama bezi s tim, aby jste pridal do
>  httpd.conf nejakou <Directory/>? To by byla psina na serveru s
>  nekolika tisici uzivateli :-)

Ne, dá si to do .htaccess - kontext <Directory>...</Directory>
se navíc vztahuje i na podadresáře. Drtivá většina uživatelů stejně
používá jen jedno kódování (už kvůli sobě). Ostatní si udělají
.htaccess v příslušných podadresářích, kde je to jinak.

>  Ctenari vasich webu si asi ani moc HTML soubory neukladaji coz?

Čtenáři mých webů si soubory ukládají poměrně často. Uloží si je
v kódování, ve kterém je dostali, což je s několikadevítkovou
pravděpodobností nativní kódování platformy, kde si je prohlížejí,
ať už jsou to Windows, Unix nebo Mac.

                                                    Michal Kubeček