Nasazeni linuxu v podniku - reference, zkusenosti

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Říjen 29 08:28:55 CET 2002

On Fri, Oct 25, 2002 at 06:02:07PM +0200, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	O nativnim klientovi pro Navision na Linuxu jsem neslysel (moc se o
> toto nezajimam), nicmene pres Cytrix Metaframe (podrobnosti nasazeni
> bohuzel nevim) to nekde v CR nasazeno je => zrejme stoji za zkousku a
> nemusi to byt vylozene hloupost, je mi lito, vice Vam v tomto nemohu
> slouzit.

 Nema se ted psat MS-Navision? Pak se na tu podporu Linuxu tesim :-)
 BTW, behem tech bitev s M$ o destop by meli linuxari koukat i na
 dlouhodobou strategii teto firmy, je celkem zajimava :-)

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/