Nasazeni linuxu v podniku - reference, zkusenosti

Pátek Říjen 25 15:39:53 CEST 2002

Petr Zapadlo wrote:
> Na http://www.melzer.cz
> v sekci REFERENCE/LINUX najdete seznam firem kde mi jedou nejruznejsi
> instalace Linux. (Uz jich mam vic, ale neni cas aktualizovat)

	Ehm a kde jsou ty desktopy, nebo na nich provozujete ty serverove aplikace?

	Tento seznam je znacne podivny, podobny, kde 'pouzivaji' Linux muzete
vytvorit v podstate z kazde firmy, ktera ma sidlo v CR a ma vice jak 20
zamestnancu, vsadte se, ze vsude o 'nejaky' Linux zavadite, stejne jako
v cele statni sprave a statnich podnicich. Otazka, v cem to 'pouzivaji'
Linux je trochu jinak postavena puvodnim tazatelem, nemyslite?

PS: Z ceskych desktopu napr. Sobrieti, bohuzel je to spise vedecke
pracoviste nez prekupni, pardon obchodni, firma.