OSPF, linux, minimal

Michal Ludvig michal-linux na logix.cz
Úterý Říjen 29 08:27:03 CET 2002

Stepan Cirkl wrote:
> potrebuji se poradit. Uvazuji o nasazeni OSPF na male linuxove routery.
> Chtel bych se zeptat, jakou implementaci ospfd pouzit. Koukal sem na
> BIRDa, ale u nej si nejsem jisty, jak na tom skutecne je, nebo pouzit
> Zebra, ci jeste neco jineho. Je potreba, aby  se jednalo o vyzkousenou
> implementaci a mela by zvladat vice oblasti (area). Proverena spoluprace
> s CISCO je vyhodou.

Ja pouzivam Zebru i pro routovani IPv6 a muzu doporucit.

> Dale bych chtel pozadat o par typu, jak zkompilovat ze zdrojaku co
> nejmensi binarku (vcetne pripadnych sdilenych knihoven).

Vykaslete se na glibc a zkuste treba dietlibc. Zalezi na tom, jaky
program s tim chcete linkovat. Zebru jsem nezkousel, ale dietlibc se
celkem rychle vyviji a zdrojaky jsou celkem prehledne, takze kdyz tam
bude neco chybet, nebo bude spatne, muzete to dopsat/opravit ;-) Uz jsem
tam taky par patchu posilal.

Michal Ludvig