OSPF, linux, minimal

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Středa Říjen 30 16:46:18 CET 2002

Zdravim,

> No ono OSPF bez area je tak trochu jako jizdni kolo bez slapatek :-)

OSPF areas nejsou nic jineho nez osklivy hack, kterym se autori OSPF
snazili zmirnit nektere nedostatky protokolu -- jenze tyto nedostatky se
tak jako tak na siti do radove stovek routeru nemaji sanci projevovat,
pokud v ni nejsou extremne pomale linky nebo pokud vetsina linek
neosciluje.  Proto se do implementace areas nijak zvlast nehrneme,
OSPFv3 ma urcite prednost.

> Mne vic nez BIRD nastval Martin Mares, ktery ho vynasel pomalu az do
> nebe, jak vsechno umi a ja jsem si pak tyden rval vlasy, jak to, ze to
> nemuzu rozchodit. :-)

:-)  O OSPF areas jsem urcite nerikal, ze je BIRD umi. Co jsou ty
ostatni nechodici veci?

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
Who is General Failure and why is he reading my disk?