Nasazeni linuxu v podniku - reference, zkusenosti

bl bl na mavipet.sk
Úterý Říjen 29 09:41:29 CET 2002

>  Kazdy by mel alespon jednou za zivot pracovat, alespon na rok, ve
> statni sprave. Clovek pak hrozne moc veci pochopi, je to takove
> filozoficko- psychologicko-socialni dlouhodobe skoleni a vystacite s
> tim na cely  zivot. Doporucuji.

Ja som pracoval a dosiel som k zaveru ze keby sa z teduldami nejednalo
ako z Bohmi, ale ako z clovekom nahraditelnim kedikolvek a kdekolvek.
Tak by tetuldy dokazali pisat poskripty vo VI! Ale namiesto toho sa
snimi pracuje ako z nenahraditelnimi ktorim treba celi zivot a pracu
predzut a ze 99.99% problemou z pocitacmi na urodoch je medzi stolickou
a klavesnicou.

Ja podnikat a mat takych zamestnancou ako ma stat tak sa ziadni znich
umna neohreje dlhsie ako 1h.

>  PS. to neznamena, ze mate prijimat .doc (ja to treba nedelam), jde
>  jen o pochopeni problemu v jeho nejsirsich souvislostech :-)

Ludska blbost nieje vec co sa ma chapat! Ma sa snou bojovat a znicit ju!

--
tak dobry videohry jako je telnet na sunovskej server,
to jinde neuvidis

ZZZZ
  Z zzzz
 Z    z