Nasazeni linuxu v podniku - reference, zkusenosti

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Říjen 29 10:33:41 CET 2002

On Tue, Oct 29, 2002 at 09:41:29AM +0100, bl wrote:

> Ja som pracoval a dosiel som k zaveru ze keby sa z teduldami nejednalo
> ako z Bohmi, ale ako z clovekom nahraditelnim kedikolvek a kdekolvek.
> Tak by tetuldy dokazali pisat poskripty vo VI! Ale namiesto toho sa
> snimi pracuje ako z nenahraditelnimi ktorim treba celi zivot a pracu
> predzut a ze 99.99% problemou z pocitacmi na urodoch je medzi stolickou
> a klavesnicou.
>
> Ja podnikat a mat takych zamestnancou ako ma stat tak sa ziadni znich
> umna neohreje dlhsie ako 1h.

 Pracoval jste tam asi kratkou dobu, protoze jste uplne nepochopil :-)
 BTW, "..neohreje dlhsie ako 1h", kdo by vam tam delal za plat ktery
 je napriklad u VS vzdelaneho cloveka pod celostatnim prumerem?

 Pokud chcete menit lidi, musite nejdrive zmenit zakladni principy,
 vymenu lidi si pak vyzada system sam. Je to ostatne stejne jako s
 nasazenim Linuxu ve statni sprave. Je blbost volat po tom, aby to bylo
 povinne - je treba predelat ten system (statni spravu) tak, aby k
 rozhodnuti pouzivat OpenSource reseni je-li to mozne dosel sam ten system.

> Ludska blbost nieje vec co sa ma chapat! Ma sa snou bojovat a znicit ju!

 Sorry, ale to je uvazovani hodne G.Bushe, IMHO z dlouhodobeho
 hlediska je lepsi resit duvody vzniku te blbosti nez s ni do
 nekonecna bojovat (i kdyz v nekterych pripadech je pro nekoho mozna
 pozice bojovnika vyhodna:-)

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>