PPTP masq module pro kernel 2.4

Jan Houstek housj0am na alma.karlov.mff.cuni.cz
Úterý Říjen 29 11:02:44 CET 2002

> Mam takovy dotaz, stahnul jsem z CVS netfiltru (cvs.netfilter.org)
> patch na PPTP conntrack a nat, ale uz nekolik hodin se snazim kernel
> prekompilovat a stale koncim na tom ze se musim hrabat ve zdrojacich a
> doupravovat veci co ten patch opatchoval nespravne, aby to slo
> prekompilovat. Ten patch byl sice pro kernel 2.4.18 a pritom pouzivam
> 2.4.19, ale novejsi tam nebyl a potupne se vracet ke starsimu kernelu
> se mi nechce.

Tak presne to same se mi delo s conntract a nat patchem pro talk. Byla to
nejaka trivialita v jednom souboru, ktery to neopatchovalo spravne. Navic
pokud jsem to spravne pochopil, tak architektura NATu v netfiltru se meni,
je ted neco jako newnat, ktery jsem zatim na 2.4.18 ani 19 nezkousel.

> Jak se znam tak me urcite nekdo vyvede z omylu ze jsem ten patch mel
> stahovat odnekud uplne jinde a moh si ten cas usetrit. Nebo ze by ne?

Ten newnat by mel byt v 2.4.20, takze pokud uz se vam to povedlo nejak
ubastlit na 2.4.19, tak bych s dalsimi pokusy pockal na 2.4.20.

-- Honza Houstek