PPTP masq module pro kernel 2.4

Pavel Krpata taylor na volny.cz
Středa Říjen 30 10:46:28 CET 2002

> Tak presne to same se mi delo s conntract a nat patchem pro talk. Byla to
> nejaka trivialita v jednom souboru, ktery to neopatchovalo spravne. Navic
> pokud jsem to spravne pochopil, tak architektura NATu v netfiltru se meni,
> je ted neco jako newnat, ktery jsem zatim na 2.4.18 ani 19 nezkousel.
Tak newnat patch se mi podarilo uspesne aplikovat na zdrojaky kernelu 2.4.19
s tim ze kernel potom sel prekompilovat a fungoval.
Co se tyka PPTP patche, tak jsem to vzdal. Po tech nekolika hodinach uptav
zdrojaku (vypadalo to jako ze patch na nektery veci uplne zapomel, treba
pridat odkazy na svoje struktury do struktur ip_conntrack a
ip_conntrack_expect a dalsich) sice kernel sel prekompilovat, ale po
restartu neslo vubec do tabulky nat vlozit pravidlo s cilem MASQUERADE
(hlasilo to tusim Invalid target, uz presne nevim, hral jsem si s tim vcera
v noci, nez jsem rezignoval). Takze jsem se vratil k puvodnimu 2.4.19
kernelu :-(

> Ten newnat by mel byt v 2.4.20, takze pokud uz se vam to povedlo nejak
> ubastlit na 2.4.19, tak bych s dalsimi pokusy pockal na 2.4.20.

Diky za radu, pockam na 2.4.20

> -- Honza Houstek

Pavel