Tip na program - byt, nabytek, rozestaveni

Jiri Lisicky lisicky na datis.cdrail.cz
Úterý Říjen 29 12:08:42 CET 2002

On Tue, 29 Oct 2002 08:31:54 +0100, Martin Masin <masin na fzu.cz> wrote:

>	CAD mi take pripada jako dost tezky kalibr. Pokud vam to staci ve
>stylu "vystrihane ctverecky z papiru", zkuste "xfig". Umoznuje kresbu
>ruznych geometrickych obrazcu, krivek a pod., jejich sdruzovani do skupin
>(s kterymi pak lze treba hybat nebo je rotovat), pouzivat rastr pro presne
>umistovani a pod. Pracuje to s vektorovou grafikou, je mozny export do
>eps, ps, TeXu nebo treba bitmapy. Nevim, jak je to s cestinou, ja v tom
>delam jenom anglicky.

já bych se naopak rád zeptal na něco ve 3d ;-) Ve windows jsem kdysi viděl
program Visual Home.
Neznáte tedy někdo něco pro modelování bytu ve 3d pro Linux?
--
        Jiří Lisický                      ČD KMŽP Olomouc
e-mail: lisicky na datis.cdrail.cz           Vídeňská 15