Tip na program - byt, nabytek, rozestaveni

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Úterý Říjen 29 21:07:59 CET 2002

On Tue, 29 Oct 2002 12:08:42 +0100, Jiri Lisicky wrote:

: já bych se naopak rád zeptal na něco ve 3d ;-) Ve windows
: jsem kdysi viděl program Visual Home.
: Neznáte tedy někdo něco pro modelování bytu ve 3d pro Linux?

Ja som si urobil povrayovsky model pre byt a pre podstatne kusy
nabytku. Ono to chce trochu predstavivosti, aby clovek
nerobil jednu skrinu cely den, ladne krivky typu sedacej
supravy sa daju urobit len priblizne (aspon tam moje 3D
popisovacie moznosti skoncili :-)) ale naplanoval som tak
obyvacku, spalnu aj pracovnu a flexibilita oproti akemusi
windoze programu s preddefinovanym nabytkom s minimalnou
moznostou definicie vlastnych veci bola vynikajuca. Hral
som sa aj s vecami ako animovany prechod miestnostami.

Pochopitelne su ludia, co si veci vo viacerych variantoch
vedia predstavit rovno - ja to sice ako-tak viem u technickych
veci, ale u nabytku nie a tak som modeloval...

Pokial vam namiesto tahania mysou staci prepisanie par
cisiel vo vi-cku a nevadi trochu programovania, odporucam.
A povodnemu pytajucemu sa odkazujem, ze 3D je v podstate
nutnostou - stvorceky su pekna vec, ale vela veci typu
"tieto dvierka nie je kam otvorit", "tadeto by sa malo
dat prejst, ale je tam moc uzko", "ked si sadnem,
nevidim na televizor" sa tam strati.

Zdravi
--
                                 Stano