Letni a zimni cas

Úterý Říjen 29 13:15:52 CET 2002

On Tue, 29 Oct 2002, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Ja bych to videl trosku jinak, CMOS cas mit v UTC...:-) - ano je to
> prkotina (v nezajimavem radu), ale nastavit CMOS cas na GMT bude
> uzivatel hledat horko tezko...

Dobre, uznavam, ze by se tomu melo rikat UTC.

Ovsem mluvit o rozdilu mezi GMT a UTC dost dobre nelze, kdyz GMT zaniklo
s nastupem UT/UTC a jakekoli pouziti teto zkratky v dnesni dobe je jen
hovorove oznaceni UTC. :)

Jinak samozrejme nejsystemovejsi by bylo mit hodiny v TAI, protoze tam
nejsou zmatky s prestupnymi sekundami. :)

--Pavel Kankovsky aka Peak
"Welcome to the Czech Republic. Bring your own lifeboats."