TV tuner nejasnosti

Jindrich Makovicka makovick na kmlinux.fjfi.cvut.cz
Úterý Říjen 29 15:47:37 CET 2002

Pavel Lisy wrote:
> [...]

Ta drazsi je na usb.

Na koukani zapping - pouziva overlay, takze zatez prakticky nulova
Na grabovani mencoder, eventuelne avicap. Rozliseni 384x288 by Celeron
mel zvladnout.

> Ja jsem to zkousel a mel jsem problemy hlavne se synchronizaci zvuku a
> obrazu. (Asi by to nevadilo na dabovane filmy, ale napr. na hudebni
> klipy je to nepouzitelne, protoze vlivem kolisani je to uplne falesne).
> Z toho, co jsem o tom nastudoval, jsem vyrozumel, ze je to v podstate
> nepouzitelne az do okamziku nove implementace v4l v jadru.
>
> Rad bych se pletl, tak me pripadne nekdo opravte.
>
> Pavel

Mencoder, avicap a NVrec (mozna i neco dalsiho) to jakztakz zvladaji.
Pochopitelne by bylo idealni, aby v4l vracelo se zachycenymi snimky i
informaci o case, ale i bez toho se da a/v usynchronizovat, pokud na tom
stroji neprovozujete nic jineho.

--
Jindrich Makovicka