TV tuner nejasnosti

Vaclav Peroutka vaclavp na s3group.cz
Středa Říjen 30 08:37:37 CET 2002

Jindrich Makovicka wrote:

> Ta drazsi je na usb.

Ten jsem nemel na mysli. Je tam jeden za 1480 a druhy za 1840. Ten druhy
ma navic radio, dalkove ovladani a MPEG1/2. Prodavac mi primo rekl, ze
tam je HW kompresor - ale na druhou stranu to pouziva ke komprimaci
WinDVR, coz je software. Takze to ta karta nejak predchrousta, nebo proc
by to muselo pouzivat externi SW, kdyz to ma UDAJNE HW enkoder/dekoder ?

Ostatne, na Linuxu asi ani karty HW kompresi nefunguji, aspon tedy
google mi nic rozumneho nenasel...