lvm doku

Brukner, Ludek ludek.brukner na maniabarco.com
Středa Říjen 30 11:30:43 CET 2002

> Ono viem co by lvm malo byt, ale kazdy vratane pisatela lvm pre linux si
> popise k tomu pokec po svojom. Hladam v podstate nejaku teoriu o tom ako
> to ma fungovat a co to vsetko ma vediet a ako to ide do suvisu s RAIDom
> (sf aj hw).

Abych rekl pravdu, nikdy jsem nepotreboval pro pouziti LVM vice nez precist
si LVM-HOWTO - z toho je docela zrejme, jak to funguje (i kdyz detaily to
neodhali :-). Jinak nejake zdroje info jsou na www.sistina.com. Dost lze
taky zjistit z popisu novych implementaci volume managera (tusim, ze se
jmenuji ELVM) - tam jsou nejaka porovnani schopnosti, ze kterych lze leccos
vycist.

Ludek Brukner