lvm doku

Peter Ronai linux na my-scotland.sk
Středa Říjen 30 12:00:52 CET 2002

On Wed, 2002-10-30 at 10:30, Brukner, Ludek wrote:

> Abych rekl pravdu, nikdy jsem nepotreboval pro pouziti LVM vice nez precist
> si LVM-HOWTO - z toho je docela zrejme, jak to funguje (i kdyz detaily to
> neodhali :-). Jinak nejake zdroje info jsou na www.sistina.com. Dost lze
> taky zjistit z popisu novych implementaci volume managera (tusim, ze se
> jmenuji ELVM) - tam jsou nejaka porovnani schopnosti, ze kterych lze leccos
> vycist.

pozrem ELVM
v kazdom pripade moja otazka chcela byt trosku sirsieho charakteru
hral som sa teraz s solstice disksuite, s linuxovym lvm, s veritas
volume managerom a kazdy pise trosku ine veci v svojej doku a obcas si
to protireci
musi predsa existovat nieco co popisuje danu vec nejak ako na sietoviny
su rfccka, na UNIX je opengroup specifikacia, na linux je LSB
existuje napriklad aj nieco ako openboot co ma vraj vyuzivat mac a sun
namiesto toho co ma PCcko miesto biosu (sorac za neodborne vyjadrenie -
som v tom dost MIME :) ma to nejaku specifikaciu (predpokladma ze hej)
kde najst taketo0 specifikacie a co pokladat za (ne)zavazny standard a
co za implementaciu tohoto standardu (s predpokladanymi kompromismi)

dz

This email has been scanned for all viruses by the MessageLabs SkyScan
service. For more information on a proactive anti-virus service working
around the clock, around the globe, visit http://www.messagelabs.com