Vyber Linux distribuce podobne Redhatu zabirajici malo mista

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Středa Říjen 30 12:36:29 CET 2002

> Co proste pri instalaci odskrtat vsechno co nabizi v tech hlavnich menu
> a zvolit si ze si baliky oznacite sam a pak si vybrat jen to co Vas
> zajima.
>
> Nebo si nevybirat nic, nechat nainstalovat jen zakladni system (odhaduju
> do 400MB a i z toho se da jeste vyhodit :-) a pak si potrebne baliky
> doinstalovat rucne ...

No ja si baliky oznacil sam, vzdal jsem se dokumentace, nainstaloval jen ty
programy, ktere jsem chtel, ale stejne to bylo velke jako krava. Napr.
Sendmail jsem rozhodne nikde nezaskrtnul a stejne byl nainstalovan. Ale
tohle zrovna byla vec, ktera sla odinstalovat.

TNX