Vyber Linux distribuce podobne Redhatu zabirajici malo mista

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Říjen 30 13:19:18 CET 2002

On Wed, 30 Oct 2002, Kovar Jan wrote:

> No ja si baliky oznacil sam, vzdal jsem se dokumentace, nainstaloval jen ty
> programy, ktere jsem chtel, ale stejne to bylo velke jako krava. Napr.
> Sendmail jsem rozhodne nikde nezaskrtnul a stejne byl nainstalovan. Ale
> tohle zrovna byla vec, ktera sla odinstalovat.

Nesouhlasim. Ja jsem si instaloval RH8.0 na testy pred tydnem a zabira mi na
disku cca 650MB :

/dev/hda1              1209572    176652    971476  16% /
/dev/hda4              2814640     32848   2638816   2% /home
/dev/hda3              2016044    477088   1436544  25% /usr

a to vcetne 160MB /usr/src kde mam zdrojaky kernelu. Takze okolo 500MB
a to jsem si vybral i nejake baliky navic nez jsou v te zakladni instalaci.
Pouzil jsem volbu pri instalaci expert text .