Vyber Linux distribuce podobne Redhatu zabirajici malo mista

Zdenek Prchal prchal na vtdata.cz
Středa Říjen 30 13:07:43 CET 2002

Tak si nainstalujte Mandrake - ne snad, ze by to byla stihlejsi distribuce,
ale ma vyrazne snazsi zpusob zestihlovani: urpme za vas vyresi zavislosti a
pochopitelne se zepta, zda ty balicky chcete skutecne odinstalovat ...
Ten stroj vcetne kapacity disku je uplne v pohode.

	Zdenek Prchal