Vyber Linux distribuce podobne Redhatu zabirajici malo mista

Tomas Griger/GEMMA Systems spol. s r.o. tgriger na gemma.cz
Čtvrtek Říjen 31 09:43:33 CET 2002

Osekana instalacia Mandrake 9 bez vsetkeho ma 120 MB.

On Wed, Oct 30, 2002 at 12:24:59PM +0100, Kovar Jan wrote:
> Zkousel jsem samozrejme zestihlovat Redhat, ale byla to umorna prace, kde
> jsem porad padal hloubeji do problemu se zavislostma. Mate nekdo nejaky
tip,
> jak zestihlit Redhat, aby zabral tak do 500MB? Neco jsem nasel na
root.cz,
> ale bylo to dost obecne. Moc mi to nepomohlo. Me prijde, ze 1GB je
strasne
> moc. Samozrejme zkusim i starsi verze RH, ale nejsem si jisty, jestli to

Tak si nainstalujte Mandrake. Je to v podstate Redhat ;o) a nekde jsem tam
videl volbu minimalni instalace, ktera ma "jen" par set mega.

--
Jan Svec
FZU AV CR