OSPF, linux, minimal

Ondrej Feela Filip feela na network.cz
Středa Říjen 30 14:19:30 CET 2002

On 30 Oct 2002, David Rohleder wrote:

> Az na to, ze to neni pravda. BIRD nema implementovany area a reakce
> autoru na ohlaseni chyby (dokonce s patchem) se pohybuji spis v radu
> mesicu :-( Proste BIRD rozhodne zatim ne (ikdyz se mi zpusob

Eh, to je asi kritika na mou hlavu. :-( No pravda je, ze ted trochu
nestiham a na nase mile ptace jsem trochu kaslal. Jinak patch jsem, pokud
vim, zakomponoval, do area me zatim nikdo netlacil, takze jsem se o ne
prilis nepokousel, ale muzu se na ne podivat, "vevnitr" to je pripravene.
Jeste nekdo ma o ne zajem?

> konfigurace fakt hodne libi).

:-)

> Gated neni free, takze jedine rozumne reseni je podle mne zebra.

				Feela