OSPF, linux, minimal

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Středa Říjen 30 16:17:57 CET 2002

feela na network.cz (Ondrej Feela Filip) writes:

> Eh, to je asi kritika na mou hlavu. :-( No pravda je, ze ted trochu
> nestiham a na nase mile ptace jsem trochu kaslal. Jinak patch jsem, pokud
> vim, zakomponoval, do area me zatim nikdo netlacil, takze jsem se o ne
> prilis nepokousel, ale muzu se na ne podivat, "vevnitr" to je pripravene.

No ono OSPF bez area je tak trochu jako jizdni kolo bez slapatek :-)
Mne vic nez BIRD nastval Martin Mares, ktery ho vynasel pomalu az do
nebe, jak vsechno umi a ja jsem si pak tyden rval vlasy, jak to, ze to
nemuzu rozchodit. :-)

> Jeste nekdo ma o ne zajem?

No puvodne jsme uvazovali o nasazeni BIRDa do naseho IPv6 hw routeru,
protoze mam pocit, ze nekdo tvrdil, ze se dela implementace OSPFv3,
ale nakonec to asi dopadne zase na zebru.

Brno, Czech Republic